Veelgestelde vragen

Omdat alle reparaties inclusief zijn komt u nooit meer voor dure verrassingen te staan. U bent verzekert dat u en uw medewerkers veilig kunnen werken met de koeling. Bij een kapotte koeling wordt deze binnen 48 uur omgeruild voor een goed werkende.

Dit abonnement is voor alle ondernemers werkend in de uitvaartbranche. Dus voor kleine of grote uitvaartorganisaties, ook voor starters. 

Uw onderneming dient wel gevestigd te zijn in Nederland. Gebruik in het buitenland is mogelijk, maar wij kunnen alleen aan onze omruilgarantie garanderen binnen Nederland.

Wilt u na de huurperiode stoppen dan halen wij de koeling weer bij u op. Na een schoonmaak- en testbeurt gaat de koeling als tweedehands in de verkoop. Het is ook mogelijk de koeling over te nemen. De waarde van de koeling zullen wij op het moment zelf pas kunnen bepalen. 

U kunt gemakkelijk via deze website bestellen. U zult dan de volgende stappen doorlopen:

1. Keuze van een koeling
2. Kies de extra opties en het aantal koelingen.
3. Vul uw gegevens in.
4. Zodra u akkoord bent met de algemene voorwaarden en de gebruikersovereenkomst komt u op de betaalpagina van “Mollie”. 
5. Na het plaatsen van je bestelling nemen we zsm contact met u op om een geschikt levermoment af te stemmen.
6. U ontvangt de gebruikersvoorwaarde automatisch per mail.

Ja, de maandelijkse abonnement kosten is het enige wat u betaald.

Wij leveren een dag en tijd dat u uitkomt. 

Ja dat kunnen wij. Uw bestaande koeling is geld waard. Bertis geeft u tot € 500,00 cashback als u uw oude koeling(en) bij ons inlevert. Voorwaarden is wel dat de koeler niet ouder is dan 5 jaar en de laatste keuring maximaal 12 maanden geleden. Een oudere koeler moeten wij eerst beoordelen voor het doen van een redelijk bod.

Wij berekenen geen borg. Wanneer er (onder)delen van de Koeler missen of worden gestolen, hebben wij het recht dit bij Huurder in rekening te brengen tot maximaal het bedrag van €500,00.

Tijdens het bestelproces kun je betalen middels een Sepa Automatische incasso.

Uw abonnement loopt automatisch maandelijks door. Wilt u het abonnement stopzetten, neem dan contact met ons op dan plannen we een ophaal opdracht in. Zorg ervoor dat het apparaat op de afgesproken datum schoon is en klaar ligt om mee genomen te worden. Zodra wij de koeling hebben opgehaald eindigt het abonnement. 

Neem direct telefonisch contact met ons op in geval van vermissing of diefstal van de koeler. Wij nemen dan de procedure met u door en zorgen wij voor een vervangende koeler.

Wij streven er naar een koeler te repareren of vervangen binnen 24 uur nadat door u contant met ons is opgenomen via telefoon of WhatsApp. 

Zodra de duur van de overeenkomst is verstreken, is uw abonnement maandelijks opzegbaar. Eerdere beëindiging is mogelijk in het geval van overlijden, faillissement, beëindiging bedrijfsvoering en bij bedrijfseconomische omstandigheden. Wij willen u in moeilijke tijden niet vastpinnen aan het abonnement.